OTELCİLİK SEKTÖRÜNDE NİÇİN EĞİTİMLİ ELEMAN YETİŞTİRİLEMİYOR?

13.02.2011 10:41

Derya Baykal: bahsettiğiniz gibi turizm sektöründe eğitimli personel bulmak oldukça güç,staj döneminden sonra ne yazık ki öğrenciler meslekten soğuyor ve başka mesleklere yöneliyor,turizmci olarak bu durum bizleri üzüyor,umuyorum ki yetişen personel kendilerine davranılan şekilde davranmaz ve iş verenler personel konusunda daha titiz davranırlar,bu sorun ancak böyle aşılabilir. (13.04.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Berhan Derviş: İşini bilmeyen çavuşlar misali. Deveye sormuşlar boynun niye eğri? Nerem doğru ki demiş? Avrupalı gibi başlıyoruz her işe Türk gibi yarım bırakıyoruz. Sonra feveran ediyoruz niye bizim işimiz batıyor,niye isyan ediyoruz diye. Trafik kurallarına ve yaya geçitlerine takmış durumdayım.Giresun'da yaya geçitleri ve kurallara uymamakla ilgili bir yazı hazırlamanızı rica ediyorum.Ayrıca kaldırım işgalleri ve dükkanın önüne kamyon gelecek diye park ettirmeyenlerdende şikayetçiyim.Yazılarınız çok farklı, beğenerek takip ediyorum. (14.02.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Serkan Menket: hayri bey bu yazınız için çok tşkler gerçekten tam içimden geçenleri yazmışsınız...3 farklı otelde çalıştım hepsindede sizin bahsettiğiniz sorunlar...ben mustafa kemal üniversitesi turizm ve otel işl. öğrencisiyim...setördeki tüm bu sorunlara rağmen gelecek için umutluyum inanıyorum ki iyi yerlerde olucam...teşekkürler. (18.03.2010 – Haberturizm.com)

Bekir Angun: yorumunuz isabetli olmuş hayri bey. (20.12.2010 – Aydinses.com)