MERHABA VE MUHTEŞEM YÜZYIL

31.01.2011 10:20

Erdem Katmer: Hayricim öncelikle yazın için tebrik derim herzaman değineceğin noktaları doğru seçiyorsun.diziye gelince Şafağın söylediği gibi,Trt de yayınlanan kore dizisi vardı bilirsin orda sürekli savaşları mucadeleri gösteriyordu.buda onun gibi savaşları başarıları zaferleri gösterebilirdi ama nedense aşkı ve kadını öne çıkardılar bayanları ekrana kilitlemek için değil mi? çünkü bayanlar aşk meşk tn dolayı dizilere kilitlnmiyor mu? kurtlar vadisini bayanlar izlemiyor neden ? aksiyon var diye.dolayısı ile yni yüzyılda da aşkı öne sürdüler ki bayanların reytingini almak için.. Saygılarımla kardeşim. (06.02.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Erkan Şahin: bencede bukadar büyütülmemeliydi.Dediğiniz gibi atatürk hakkındada yok içki içerdi yok şu yok bu diyerek güya kendileri çok mükemmelmiş gibi eleştirip dururlar o büyük insanın yaptığı kadar ülkesine faydaları bile yoktur bunların nankörlükten başka bişey değil neyseki sizler gibi gençler bunların farkında bunun için gerçekten mutluyum.çok sevdiğim ve herkese uyan bir atasözüyle tamamlamak istiyorum dinime söven müslüman olsa. (01.02.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Ferhat Kartal: hayri bey ben giresun gündem gazetesi okurlarındanım yazınızı görünce ilgimi çekti okudum tamamen aynı görüşteyiz ve bunları çok güzel ifade etmişsiniz bu yüzden sizi tebrik etmek istedim.yazarlık hayatında başarılar diliyorum (01.02.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Berk: yazıyı ve yorumları okuduktan sonra bende bişeyi belirtmeden geçemedim..çok iyi yorumlamışsınız herkesin özel hayatıdır diye fakat unutulan özel hayatın niye gözler önüne serildiği..bırakın özel hayat evlerimizde odalarımızda kalsın.. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Bekir Angun: peki hayri bey sen ölsen Allah gecinden versin sen öldükten sonra sadece senin yatak odanı anlatan bir dizi yapılsa acaba senin ailen bu durumda ne düşünürdü ben bu diziyi savunanlalrı bir türlü anlamıyorum eğer o padişahı anlatmak istiyor olsalardı yatak odasından anlatmaya başlamazlardı resmen tarihimize küfür ediyorlaar sizde beğendik diyorsunuz helal olsun sizlere ama şunu untmayın o güzel insan ahirette sizden bunun hesabını soracaktır hiç şüpheniz olmasın diziyi beğendim diyenden de soracaktır çünkü kul hakkına giriyorsunuz lütfen biraz daha dikkatli olalım. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

İlknur Temür: Muhteşem yazarımıza merhaba. Çok haklısıznız genelde köşe yazıları hep aynı bazen sıkıcı olabılıyor ama sızın yazılarınız daha farklı herkez aynıyken farkındalık yaratmak gerekiyor bencede. Yazılarınızın devamını beklıyoruz. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Murat: yazınız güzel herkes kendi açısından bağzı şeylere bakar.Eleştri yapmak gayet normal ve yerindedir.insanların ne yaptıkları önemlidir tabikide tarihe nasıl geçtikjleri önemlidir özel hayatları değil... (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Gökhan Dokgöz: yazılarınızı takip ediyorum çok güzel konulara değiniyorsunuz eğer bir yerde eleştiri varsa arkasından başarıda var olur bu dizide adından söz ettirecek gibi. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

İlknur Yakışır: Söylenebilecek herşey bu yazıda söylenmiş zaten.Bunun bir belgesel değil dizi olduğu hatırlanırsa eleştirilerinde yersiz olduğu anlaşılacaktır.Muhteşem Yüzyılı gayet beğendim! Durdurulmasını bir tarafa bırakın, devamından ve diğer kanalların da benzer diziler yapmasından yanayım. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Selman Eskiocak: ben de bu görüşünüze katılıyorum kişilerin özel hayatı değil ne yaptıkları bizi ilgilendirir. sizin gibi olaylara değişik bakış açısından bakan yazarlara ihtiyaç var. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Sertan Öztürk: merhabalar yazinizi takip ediyorum bencede gerektiginden fazla elestirildi ama tamamen elestiriler oy a yonelik hukumetin yaptigi.demek istedigim gostermelik simdi hicbisey yok goruldugu gibi.guzel yazi. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Şafak Karataş: Tebrik ederim konuyu iyi analiz edip ayan seviyesine indirgemen konuyu daha da makaleye akıcılık vermiş tebrikler. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Uğur Aslan: öncelikle iş yaşamında başarılar dilerim. KANUNİ padişahdı cariyeleri vardı o dönemde böyle idi ama diziye aktarılan sadece cariyelerle olan iliişkisi olunca ister istemez padişahlarımızı yaptıkları geride kalıyor diziye olan karşıt görüşlerde bundan diye düşünüyorum. (31.01.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)