HAYATIN ANLAMINI SENİNLE KEŞFETTİM

13.10.2016 16:36

Sen benim avuç içlerinden, gözlerinden öptüğüm kadınımsın. 

Sen benim içime sığdıramadığım, Allah'ın lütfettiği hediyemsin. 

Sen benim hem annem, hem kız kardeşim, hem de eşimsin. 

Sen benim ailemsin, damarlarımdaki kanın akış sebebisin.

Bir bakışınla huzur buluyor, bir gülüşünle mutlu oluyorum. 

O bir bakışın verdiği huzurun tarifini nasıl yapabilirim ki. 

Mümkün değil...

Merak ederdim hep, kim girecek hayatıma, nasıl biri girecek diye. 

"Acaba birisi anlam katacak mı yaşamıma" diye de sorardım hep kendime. 

Sorardım ama cevabını bulamazdım bir türlü.

Sonra gün oldu, sen çıktın karşıma. 

Aşk nedir, sevmek nedir, sevilmek nasıldır sen öğrettin bana.

Yani demem o ki sevdiğim, hayatın anlamını seninle keşfettim ben. 

Seninle "bir" oldum, seninle tamamlandım. 

Seninle AŞKLA KALDIM.

Hayri Temür