HAYATI KELİMELERLE ÖRÜLMÜŞ ADAM

06.03.2017 15:41

Hayatı kelimelerle örülmüş bir adamdım ben. 

Kelimelerle oynayan, onlarla huzur bulan, onlarla yatan, onlarla kalkan bir adamdım. 

Kelimelerin sihirini hiçbir şeye değişmezdim.

Kelimeler vardı yüreğini sıcacık ederdi, kelimeler vardı seni bir anda mahvederdi. 

Yazarken mutlu oluyordum. 

En çok da hüzünlüyken yazabiliyordum. 

Hakikat damlıyordu sanki kalemin ucundan. 

Susuyordum ve kalem başlıyordu konuşmaya, derdini dökmeye susamışçasına.

Bazen yazdıkların konuşamadıklarındı. 

İnsan söyleyemediklerini kaleme dökerdi. 

Sen susardın, iç dünyan konuşurdu. 

İçi içine sığmaz bir şekilde dökülürdü kelimeler kalemin ucundan kâğıda. 

Bir şeyler anlatırdı insana.

Kelimelerle oynayan, onlarla huzur bulan, onlarla yatan, onlarla kalkan bir adamdım ben. 

Hayatı kelimelerle örülmüş bir adamdım.

Hayri Temür