GİRESUN'DA NEDEN LUNAPARK YOK?

19.07.2011 04:00

Ayşe Gülay Özdemir: sevgili kardesim. yazilarinizi okuma firsati buldum ve cok begendim. ins. ileride giresun´a sizin gibi ileri fikirli gencler yönetici olursa, cok sey degisir. lunapark yada eglence parklari denilince, acizane fikrimi belirteyim. almanya´da ufak bir kasabada dahi cocuklari ilgilendiren yerler mevcut, mesela bizim giresun gibi egimli bir araziyi masal ormani adi altinda hizmete sunmuslar. cocuklu aileler, belli bir ücret karsiliginda iceri girip, hem kendileri hem cocuklari egleniyor. kücük cam kabinlere o masalin kahramanlari ve dekorunu koymuslar, cocuk dügmeye basinca, objeler hareket ediyor ve masal anlatiliyor. sonra büyük lunaparklar mevcut, avrupa düzeyinde, cokda iyi kazandiriyor kanaatimce. sadece kisi basina 20 euro ödeniyor, istenirse acilis saatinden, kapanisa kadar kalabiliyorsun ve eglencenin her cesidi, hem cocuklar hemde yetiskinler icin mevcut. istenirse internet üzerinden bakilip yada yerinde incelenip , bizim giresun´a yapilabilir, cünki giresunun arazisi tarima yada hayvanciliga elverisli degil, ya turizm yada böyle eglence parklariyla gelir elde edebilir. havaalani da acilinca ulasim zorlugu da olmaz. (27.07.2011 – Giresun Gündem Gazetesi)

Tuba: Geçen günlerde arkadaşlarım bana bizi memleketine götür dediler.Bende sıkıldım çünkü giresunda kale den başka gezilecek bir yer yok.Onları üzmemek için tamam dedim ve 19 Temmuzda Giresun'a geldik.Biraz zaman geçtikten sonra arkadaşlarımı Giresun Kalesine çıkırdım.Yaklaşık 3 saat orda kaldık diyebilirim.Başka gideceğimiz yer düşündüm ama gezip görülecek yer aklıma gelmedi.Arkadaşlarım bana alışveriş merkezine gidelim dedi ama Giresun'da küçük a.v.m var.Migros bile küçük.Utandım diyebilirim.Kısacası memleketimize lunapark, aile parkları, ve herkesin beğenisini toplayacak alışveriş merkezi gibi bir çok şeylerin yapılması gerekiyor. (21.07.2011 – Giresun Gündem Gazetesi)

İlknur: Giresun'un kaderi bu hep geri kalmak bn kendimi bildim bileli hep aynı hiç bir gelişme yok. Başka sehirler ilerlerken biz elimizde olanı yok ediyoruz. Sehir disından bir misafir gelse götürebilecegimiz güzel bir yer bile yok kalemiz var ama oda bence harebe durumunda. Umarım 1gun hersey güzel olur Giresun için. (20.07.2011 – Giresun Gündem Gazetesi)

Hasan Basri: kesinlikle katılıyorum alışveriş merkezleri eğlence merkezi olarak ne zaman bize gösterilmeye baslandı lunaparklar kaldırıldı yazık... (19.07.2011 – Giresun Gündem Gazetesi)

Gönül: Evet bu konuda size katılıyorum Hayri bey birinci sınıf bir lunapark olmalı. Çevrenizdeki birkaç il ile kıyaslandığında Giresun'u gelişmemiş bir il olarak görüyorum. Belki konunun dışına çıkıcam ama yazmadan da geçemiycem bırakın luna parkı bir alış veriş merkezi bile yok.Burdan sizinde aracılığınız ile yetkili yerlere bir mesaj göndermiş olduk umarım dikkate alınır. (19.07.2011 – Giresun Gündem Gazetesi)