ADRENALİN BİZİ ÇAĞIRIYORMUŞ

17.08.2011 09:08

Adrenalin bizi çağırıyormuş arkadaşlar. Hadi hep beraber lunaparka gidelim adrenalin yaşamaya. Gidelim; ama hangi lunaparka? Geçtiğimiz günlerde Giresun Müzesi karşısına açılan lunaparka…

Hatırlarsanız 19 Temmuz’da “Giresun’da Neden Lunapark Yok?” konulu bir yazı kaleme almıştım. Yazının ardından Giresun’da bir lunapark açıldı. Yazdığım yazının bu lunaparkın açılmasında etkisinin olup olmadığını bilmiyorum. Belki de daha önce açılması planlanmış ve yazdığım yazıdan sonra açılmış olması da tamamen bir tesadüf. Bu ayrı bir konu…

Asıl konumuz açılan lunaparkın Giresun’un sosyal hayatını canlandırıp canlandıramayacağı. Lunaparka gittiniz mi bilmiyorum; fakat gitmişseniz eğer, lunaparkın geçtiğimiz yıllardaki harabe olan lunapark kadar dahi olamadığını fark etmişsinizdir. Evet, yanlış okumadınız şu anki lunaparka harabe bile diyemezsiniz. Zira harabeden daha kötü durumda bir lunapark…

Geçtiğimiz günlerde lunaparka gideyim, eğleneyim dedim. Gittiğimde adeta şoke oldum. Bu lunapark için mi Şeyh Camii (Şeyh Keramettin Camii) karşısındaki dev reklam panosunda “Adrenalin sizi çağırıyor. Lunapark kaldığı yerden devam ediyor” şeklinde reklamı veriliyor lunaparkın. Lunaparkımızda bir gondol, çarpışan arabalar ve de çocuklar için küçük helikopter mevcut sadece. Soruyorum size böyle bir lunapark mı olur Allah aşkına? Böyle bir lunapark Giresun halkına hakarettir. Hiç açılmaması daha iyidir.

Gittiğimde gondol keyfi yapayım dedim, gondola bindim ve arka sıralara oturdum. Keşke binmeseydim. Gondol boyanmış, üzerinde bir uyarı yazısı dahi yok. Hal böyle olunca habersiz olmamız hasebiyle doğal olarak boya arka sırada oturan herkesin üzerindeki pantolona bulaştı. Lunapark harabeden daha kötü bir durumda olunca böyle oluyor demek ki.

SON SÖZ:

O lunaparka Giresun’da hiç gerek yoktu. Böyle bir lunaparka gitmek için kimse Giresun Müzesine kadar yürümez. Zira Cumhuriyet Parkına gitmek ve o sahil yolunda yürümek daha zevklidir inanın. Ben sizi bu konuda bilgilendireyim de sonradan pişman olmayın.