AĞLANACAK HALİMİZE GÜLÜYORUZ

01.03.2011 10:46

Şenol Temür: Maalesef bir öğretmen olarak yazara tamamen katılıyorum. Yeni nesil %75 oranında boş kafalar ile yetişiyor. Siyaset,fikir, ilim,vb. konular onlara çok uzak.Aynı testi sınıflarda defalarca yaptım.Sonuç aynı. Barcelona'yı yedeklere kadar sayıyorlar ama bir sahabe ismi söyleyemiyorlar. Sağolsun Tv ve havalı-cool- amerikan ekolü. İşe yarar kanallar da var elbet ama maalesef reytingleri diplerde sürünüyor. Yazarı güncel meseleler hakkında dikkatimizi çektiği için tebrik ediyorum. Bende tüm dizileri takip ediyorum ama ara sıra kitap da okuyorum. Eksi her zaman artı ile dengelenir eksi ile değil. (03.03.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

İlknur: belki suan genel anlamda kotu durumda degılız ama gıt gıde kotuye gıdıyoruz TV kanallarında bukadar gerksiz diziler programlar oldugu sürece ne gecmişten nede gelecekten haberimiz olacak. su bır gercekki Türk toplumu tarafından TV cok izlenmekte ve yapılan programlarda egitici ögreici hiç bir sey yok bos seylerle kafamızı dolduruyoruz yani gercek dünyadan bir haberiz hayel aleminde yasıyoruz sonumuz hayrolsun... (02.03.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Bekir Angun: böyle güzel bir konuya temas ettiğin için teşekkürler gerçekten eğitim sistemimiz o kadar kötü ve televizyon denen alet insanları o kadar esir aldı ki kitap okuyan o "eski nesil" maalesef -eski nesil- diyoruz toplumumuz körelmeye başladı bu senin bahsettiğin konu bunu en açık şekilde gösteriyor... sorsak millete Elhamdülillah Müslümanım derler... Neyse kimsenin günahını almayalım ama gerçekten çok üzücü... (01.03.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)

Sertan Öztürk: degerli yazar arkadasim gercekten bu kadar kotu durumda olanlar vardir ama genel anlamda bu kadarda bilncsiz degiliz diye dusunuyorum ama guzel yazi tebrikler. (01.03.2011 - Giresun Gündem Gazetesi)