YAZ AYI AKŞAMÜZERİ

25.11.2016 16:41

Bir yaz ayının sıcak bir akşamüzeriydi seninle karşılaştığımızda. 

Gördüğümde o an neler düşünmüştüm, bilmiyorum; ama boncuk boncuk terler akmaya başlamıştı alnımdan. 

Heyecandandı sanırım.

O yaz ayının o sıcak akşamüzeri kaderlerimizin birleşme noktası olmuştu biz farkında olmadan. 

O yaz ayı buluşturmuştu bizi, "bir" yapmıştı ikimizi. 

O sıcak akşamüzeri kurmuştu kalpten kalbe köprüleri.

O yaz ayının o sıcak akşamüzeri armağan etmişti seni bana. 

Ve ben sanırım ilk defa mutlu olmaya başlamıştım o günden sonra. 

Yalansız, saf ve gerçek mutluluğun içine düşmüştüm.

Gerçek mutluluk, gerçek aşk... 

İnsanın ömrü hayatında bir kez başına gelen iki kavrammış.

O Allah öyle bir yaratıcıymış ki, edilen hiçbir duayı geri çevirmezmiş. 

Sadece zamanını iyi belirlermiş. 

İşte benim duamın kabul zamanı da o yaz ayının o sıcak akşamüzeriymiş.

Hayri Temür