GÖZLERİNE BENİM GÖZLERİMLE BAKMAN GEREK

10.03.2017 08:17

Bir insanı kalbinin en özel yerine koymak nedir, bilir misin sevdiğim?

Yüreğinin o var oldukça atmasıdır bir insanı kalbinin en özel yerine koymak. 

Ruhunun o oldukça anlam kazanmasıdır. 

O varsa senin de "var" olmandır.

Bir şiir gibisin sen benim için, kalemimden aşk kelamları dökülmesini sağlayan. 

Bu kalemin ucundan hep kederli sözcükler dökülürdü sen gelinceye kadar. 

Sen gelince kalemim de ben de anlam kazandım sevdiğim.

Bir insana sevgilim diyebilmek çok kolaydır; ama "sevdiğim" demek o kadar değildir. 

Sen benim sevdiğimsin. 

Sevdamın asla tükenmeyeceği yârimsin.

Güldüğünde gözlerindeki gülüşü seyretmenin ne kadar huzur verici olduğu bilmek istersen, o beni benden geçiren gözlerine benim gözlerimle bakman gerekir.

Ne iyi ettin de geldin bu fakirin küçücük yaşamına. 

Geldin de büyüttün o yaşamı, geldin de iki kişilik yaptın beni. 

İki kişi olmak o kadar güzel ki. 

Ama yalnızca seninle güzel, yalnızca seninle anlamlı…

Hayri Temür